2009年7月7日 星期二

日本沖繩版史迪仔電視卡通



來近8月10日,日本會推出呢套卡通既DVD,但只會有日文字幕,大家要睇,可能仲有排等,另外因為第一輯播放得好成功,所以來近秋天會播第二輯,係唔係好想知道套卡通有幾吸引呢?囡囡最近考完試,終於有時間可以UPLOAD0的片上網,頭0個2集唔係囡囡翻譯既,所以只有英文字幕,但第3集開始會係囡囡翻譯,所以會有中文字幕,但囡囡既日文程度有限,所以有0的未必太準(尤其係史迪仔講野,真係好難聽得清楚),第1集已經UPLOAD左上FACEBOOK,想睇既朋友仔SEND你FACEBOOK個E-MAIL俾囡囡啊,囡囡會ADD你地家喇~~~

P.S.囡囡都想POST上個BLOG,但個FILE實在太大,FACEBOOK比較快~~~

故事內容

被強霸博士追捕中的史迪仔不小心捲進了宇宙暴風中,去到了日本最南面的島嶼---->十六夜島上。在那裡,史迪仔遇上了少女尤娜,並且由她身上聽了“地靈之石”的傳說。據說“地靈之石”能實現任何願望,史迪仔為了擁有宇宙最强的力量而向“地靈之石”許願,但亦因為這樣,他必須要做滿43件好事。就這樣,史迪仔展開了在十六夜島的奇妙生活。

第1話 見過一次便是兄弟

被強霸博士追捕中的史迪仔不小心捲進了宇宙暴風中,去到了日本最南面的島嶼---->十六夜島上。
因為肚餓而尋找食物的史迪仔在島上四周圍堵亂,引起了大恐慌。終於食飽的史迪仔在森林中熟睡時被在島上居住的少女尤娜找到。空手道導師加上正義感極強的尤娜對住史迪仔到底會發生什麼事呢......................

4 則留言:

  1. 我想睇下 ~~yan_2626@yahoo.com.hk~~thanks ^^

    回覆刪除
  2. 可以ADD 我嗎, 我想睇呀, THANKS~ FACEBOOK: irenewongshan@hotmail.com

    回覆刪除
  3. 你好! 我係Winnie。我亦都係史迪仔Fans。我都想睇日本版史迪仔卡通。唔知你可唔可以add我嗎? 謝謝
    Facebook: yhwinnie2004@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  4. 可以ADD我嗎??麻煩哂^^
    yuki041077@hotmail.com

    回覆刪除