2010年7月15日 星期四

終於又有時間執下屋喇~~~

溫左幾個月書,終於係前0個排搞點左個N1試,即刻成個人鬆哂,鐘意做咩都得,講真,囡囡都幾鐘意考試,因為每次有考試先可以迫到囡囡溫書,合唔合格其實係其次,因為每次考完囡囡都有進步到,咁就已經足夠啦,好似今次考N1咁,囡囡就發現自己既listening進步左唔少,改制之後既考試更有挑戰~~~

考完試,好free,所以又執下屋先,無計啦,間房已經接近飽和,如果再唔執,就唔可以再買........

0的史迪仔已經上哂天花..........大家都知道囡囡鐘意史迪仔,由2002年暑假睇完史迪仔之後,已經迷上左佢,咁當然係因為F4先啦,如果唔係F4做左史迪仔既代言人,囡囡都唔會去戲完睇史迪仔,仲有,當時外國既史迪仔代言人係A-teen,囡囡0個時都好鐘意呢隊組合,咁就令囡囡鐘意左史迪仔8年,但講真,咁瘋狂迷上都係近年先開始,因為呢幾年史迪仔先開始愈來愈紅,products亦都愈出愈多,先搞到囡囡愈來愈收唔到手...............>.<



除左史迪仔,囡囡另一至愛就係Re-ment喇,囡囡由form6 定唔知form 7買左第一set Re-ment開始,已經無法自拔咁每個月貢獻一筆出來買佢,所以其實囡囡儲Re-ment既歷史應該比史迪仔更長,應該已經有6-7年,人地係鐘意某一款而去買0個一款,但囡囡就一定成set買,即使自己可能只係鐘意其中某幾款,囡囡都會成set買,0個陣可能仲細,覺得出面散買幾盒既價錢同買成set既價錢其實唔係差太多,所以點都會成set買。慢慢演變下,鐘意既可能已經係Re-ment呢個brand,所以除左小動物0個0的系列囡囡真係完全唔鐘意外,其他所有系列都係照單全收咁就,最近得閒court下,發現自己原本已經有超過150sets既Re-ment,當中其實有好多sets都差左一款,因為囡囡中過好多特別版,以前真係勁憎,因為要出去買返少左0個款,感覺好煩,但自從無左特別版,又忽然覺得佢地好珍貴,人真係好矛盾..........

囡囡total儲左3大箱係屋企,平均每箱有50sets........如果講食玩,應該就唔止150sets,因為仲有megahouse同mimo,所以保守估計屋企已經有超過200sets食玩,囡囡真係敗家.............



囡囡既興趣可能真係儲野,除左史迪仔同Re-ment,囡囡仲有好多其他玩具,好似Pullip,囡囡就有十幾個,mimo公仔都有十幾個,最近又迷埋Duffy,屋企已經又有十幾隻,仲有lati,囡囡真係愈大愈細路,全屋都係玩具.........囡囡又要好迷Liz Lisa,每個月既開支真係愈來愈多,真係係時候開始節制下.....................

5 則留言:

  1. 嘩 !你真係有好多re-ment喎!我都係呢一年先儲番, miss左好多宜家買唔番
    [版主回覆07/15/2010 22:49:00]我儲左已經有幾年,所以都算齊,你地鐘意砌場景,但我鐘意全set儲,我會覺得第日全部一set set咁display出來壯觀0的
    而家要搵返舊0個0的真係難0的,一係就好貴,所以我先prefer全set買,以前都係$170左右一set,而家真係開始愈來愈貴........

    回覆刪除
  2. 其實我都鍾意買全set儲架,無奈佢舊嗰啲真係賣到好貴...新re-ment一set最平都要190, 較舊嗰啲要350一set...百貨公司呀, bb, 亞洲雜貨主題特別嗰啲要成700-900好貴啊,唯有散買啦!我06先知道有re-ment呢樣野,買左第一盒...隔左三年才正式去儲..真係後悔
    [版主回覆07/16/2010 16:07:00]咁貴0個0的如果真係好鐘意先買囉,而家新0個0的如果ok既就盡量成set買,因為第日又可能突然覺得好想要,又後悔當初無買.......
    我都無百貨公司0個set,因為唔係太鐘意,但bb同 亞洲雜貨主題都有,仲有隻特別版,但我唔似你地鐘意砌場景,因為我係逐set逐set擺的,所以如果呢度拎一件出來,0個度拎一件出來,我會覺得好麻煩~~~
    係喎,你之前咪好似講過想要文具0個SET既特別版木顏色筆既,我有啊,下次影實物俾你睇~~~

    回覆刪除
  3. 係呀所以我宜家新嗰啲盡可能都一set買...有時真係好矛盾,散買之後又想要全套,所以都係買一set費時後悔!你盒特別版木顏色筆係抽到架? 羨慕死我,我都好想要不過ebay賣得超貴..$150 US!咁你有冇re-ment非賣品生日蛋糕?嗰set又係好想要同顏色筆差唔多價錢..
    [版主回覆07/17/2010 12:30:00]我係抽到顏色筆,以前都幾常抽到特別版,因為成set買,所以間中都抽中過,但中左又少左另外一隻,其實都唔係咁鐘意.......
    生日蛋糕0個set我無啊,都想買返,我估我會係日本yahoo bid返來

    回覆刪除
  4. 我都住澳門,都係呢一年開始玩,大家交流下
    [版主回覆07/19/2010 18:01:00]好啊,無問題啊~~~
    你呢一年先開始,實又要慢慢儲返以前0個0的喇

    回覆刪除
  5. Wah~ 你地真好瘋狂啊﹗不過我2年前都係咁 ,am... 應該可能俾你地好少少吧  我可以同我先生講:你睇、你睇... 我其實都好節制㗎  (實情係不斷俾阿媽同老公節制住> 。<")

    我有多一set re-ment非賣品生日蛋糕,宜家想賣返出嚟。$600 有興趣嗎?我仲有啲重覆咗,而家想賣返出嚟,吉返啲位俾我bb女嘅玩具...   唉... 有興趣email flora_winniethepooh@yahoo.com.hk, 俾個list你地睇吓有冇啱。

    回覆刪除