2011年11月8日 星期二

福州美食之旅


今次既福州之旅,最令人難忘的是福州既美食,皆因囡囡今次食左唔少好野,除左第一餐係飛機上面食既飛機餐,諗起就激氣,因為俾成三千幾蚊機票,結果竟然得個叉燒包,最慘囡囡就係唔食叉燒包既,所以結果咩都無食,落機之後同左深江先生去打邊爐,都唔錯啊~

到左第二晚,松尾先生由日本來左,結果我地又去左打邊爐,今次呢個係胡椒豬肚雞,好似係中國都幾出名,因為有唔少分店,味精都唔錯,食完個人都暖哂,但連續打兩晚邊爐,真係好熱氣.....

仲有個好好味既臘腸飯


第三晚係咁多日入面食得最豪既,呢個係囡囡公司參加0個個展會既開幕聚餐,因為係被邀請既,所以唔洗錢,但一路食一路令囡囡嘩嘩聲,因為呢餐總共有13道菜,好似食緊都食唔完咁,而且全部都係貴野,好彩有去咋~

第一道菜已經係龍蝦沙律,未開始囡囡已經覺得驚訝


白灼蝦,0的蝦好大隻,而且隻前爪特別大隻家

鹵水鵝翼同牛肚,好正~


冰鎮鮑魚同八爪魚,食到呢味囡囡已經覺得自己好幸福

唔知咩野鍋煮魚,真係好似海鮮餐咁!


估唔到會有佛跳牆,而且個面鋪面哂魚翅,兩個日本人都唔知係咩野來,真係唔識食,其中一個仲想將0的翅放哂入囡囡個碗到,好彩即刻stop佢


唔知咩野斑湯,好鮮甜家~

大閘蟹兵團,真係估佢唔到,0岩哂,因為今年仲未食,0的膏超正,好好味~


炒螺片,食到呢味已經見飽,但仲係咁上菜.......


最估唔到係呢味,頭先先食完魚翅佛跳牆,之後竟然仲有魚翅花膠湯

0的翅仲要好粗,真係好耐無食過咁真材實料既翅

雞蛋湯,應該係福州既地道菜,但個湯好好飲家~


蘋果醬小餐包,好好味~

呢味係唔知既野上湯菜,只係知有芋頭

終於上到甜品


小丸子,好軟綿綿~

食完一餐13道菜既晚餐,之後再出去食既野亦一0的都唔差,我地搵到一間食客家菜既鋪頭,0的野食認真一流,所以足足食左兩次,試左以下咁多味餸~
客家蒸豬肉,半肥瘦,連唔多鐘意食豬肉既囡囡都食左唔少


青瓜,囡囡最鐘意食涼拌青瓜家喇,可惜呢碟有0的辣

呢個最特別,係魚既果凍,但到而家,囡囡都唔知係咩野魚,但真係好好食~



炒牛肉,0的牛肉好滑~一0的都唔"鞋"


炒龍鬚菜,都真係第一次食,係唔錯,但感覺好似食緊草

湯粉皮,囡囡至愛,0的粉皮滑0都0都,而且個湯又好飲,認真一流~


唔知咩野魚皮,但有肉既,可惜囡囡一向都對魚麻麻既,所以唔識欣賞

唔知咩野參湯,因為成個星期無湯飲,所以不知不覺飲左好多碗

客家炒米粉,兩位日本人都超like,但囡囡覺得其實都係普通野,未至於真係超好食既地步,結果成碟俾佢地食哂



鍋仔雜菜,唔知點解又係辣既,所以只係食左少少

客家蒸豆腐,都唔錯,但0的豆腐好似豆腐乾咁


松尾先生原本想食北京片皮鴨,但都唔知去邊搵俾佢食,所以結果叫左呢個沙鍋鴨俾佢,隻鴨底有石春,所以隻鴨係由石頭既熱力煮熟既,0的肉好嫩滑~

呢個又係唔知咩野菜,其實同食葉無分別......



 

4 則留言:

  1. 嘩~真係好味ar~
    咁多樣大部份我都好鍾意食~
    由其d鄉土菜~非常有風味~^^
    囡囡好有口福~羨慕羨慕~^^
    [版主回覆11/11/2011 14:08:44]就係太有口福,搞到返左來肥左,又要節食下先喇~

    回覆刪除
  2. 睇相都已經覺得好味啦!(流口水中)
    [版主回覆11/11/2011 14:09:52]係啊,真係好好味,我都估唔到去福州呢0的荒蕪地方都有咁多正野食,真係意料之外

    回覆刪除
  3. 好正喎, 囡囡你係咪識日文架?
    [版主回覆11/11/2011 14:11:20]係啊,我識日文家,讀u時開始學,而家係日本公司做野,有咩唔明可以問我~

    回覆刪除
  4. 好正呀! 仲要一晚內去食兩餐正嘢! 如果係我, 飽都會照食, 寧願食到頂.....難得去到, 仲要見到D食物咁吸引.
    [版主回覆11/15/2011 14:25:58]我每樣都只係食少少,因為我真係驚食完之後會超肥,而且好高膽固醇,我唔想因為去一之福州搞到自己唔健康..........

    回覆刪除