2012年3月14日 星期三

囡囡の結婚式~Pre-wedding篇(2)~

基本上去左一次婚紗展,再經過返屋企搜索資料,囡囡已經決定左一定要join自己好鐘意0個間,但梁生又始終唔係咁鐘意,咪唯有再去睇多之展覽,希望再俾佢比較下啦,所以之後又去多左次九龍灣既婚紗展

九龍灣既婚紗展比會展真係細好多,但都ok多野行,我地都係主要睇去輕井澤既為主,睇左2-3間都唔係好滿意,因為價錢大多貴過Picasso Wedding,而且拍攝手法我地兩個都唔鐘意,所以基本上,梁生已經認同左join Picasso Wedding既pre-wedding~~~可惜九龍灣0個次展覽佢地無擺,所以無得即刻join,唯有等下次啦。我地既然已經去左,所以順路又睇下其他pre-wedding~囡囡其實除左想去日本影之外,仲想去台灣影多一輯,但就無同梁生傾過,因為知佢實唔俾家喇,但見有時間,所以又順便睇下台灣0的package會係咩價錢

行行下囡囡睇中左其中一個攤位係台灣影既櫻花,台灣同日本既櫻花唔同,係比較深色,所以襯婚紗出來0個效果相當唔錯,睇左佢0的sample,覺得台灣影婚紗相真係幾靚,有好多景都好唔錯,最重要係囡囡真係有0的心動想影埋櫻花,而且睇呢間0的sample途中發現左本水晶相簿,又係好吸引(囡囡真係好易比0的可愛同閃既野所吸引到),所以都有0的心動,聽完仍介紹完之後,聽埋個價,其實唔算貴,但因為從來無同梁生一齊考慮過去台灣影,所以當然唔會話join,結果個sales又係咁free我地好多野,又加衫,搞到我地都唔好意思走,而且囡囡又覺得佢地真係影得好靚,所以開始同梁生傾下影多一輯既可能性,梁生又好就囡囡,話影多輯都ok,因為佢都覺得影得幾靚,但因為佢知囡囡實唔會放棄輕井澤,所以budget最好唔太over,囡囡都覺得影2輯,自然唔想over太多budget,兩個人都好有共識地如果個價可以再減到去我地心目中既價位就join,如果唔得就走,個sale又好似知道我地既顧慮,又再減左個價去到我地心目中既價,所以我地就即刻join左去台灣影多輯pre-wedding,真係有0的預料之外,因為囡囡一心想join日本,結果而家反而join左台灣先~

之後亦都新年前去左Picasso Wedding join左輕井澤既pre-wedding~所以囡囡會影2次pre-wedding,會10月去輕井澤,之後註完冊會去台灣影櫻花~~~另外其實囡囡都密謀緊第3次pre-wedding,但仲係游說緊梁生既階段,成事會同大家匯報~

順便介紹下呢2個pre-wedding既package~

1) Picasso Wedding : 輕井澤全程一整天拍攝,包2套婚紗禮服,全日化妝造型,唔記得35定40張相既相簿同油畫一幅,所有相底全數可以取回


2) 法國巴黎 : 台灣全程一整天拍攝,包6套婚紗禮服,包夜景拍攝,全程化妝師,指定攝影稍,50張相既水間相簿,油畫,手掌型相簿,簽名布


3 則留言:

  1. 貴唔貴呀?我連擺酒定cocktail都未決定好,最初想唔花太太多錢簡簡單單,但聽朋友講cocktail 都好貴,不過都是十劃未有一pi,只係大家有共識话1、2年會結婚~
    [版主回覆03/17/2012 19:18:03]係啊,我都plan緊旅行結婚,但其實都唔平,所以真係要好好考慮
    真係無諗過去台灣影都要咁貴,但我會影完日本,結左婚先再去台灣影,有一輯包底,咁到時就算台灣影得幾靚,我都唔會再要太多,我唔唔想愈洗愈多啊.....
    [白雪雪回覆03/17/2012 19:01:23]係囉,真係想旅行結婚算啦~
    嘩!咁咪仲金過日本果輯?到時要小心揀相啊!不過依D$真係難慳D,女仔都係貪靚㗎啦~而且話晒一生人一次,結婚之後都冇得影緊係要影到滿意為止~
    [版主回覆03/17/2012 18:27:07]cocktail係貴家,但我唔會係hk擺酒,只會係大陸擺,所以應該有個限度,可以用左筆錢去影多輯相~日本影0岩0岩比台灣貴一倍,所以真係要睇你自己想係邊影,我join台灣0個間同我上司一樣,佢0岩0岩影完返來,足足洗多左3倍,搞到而家我都有0的擔心.........>.<

    回覆刪除
  2. 囡囡~^^小妹小小意見~^^希望你唔好介意~
    影幾多間都無所謂~
    但影完睇相揀相入簿時千祈唔好比佢地知你好鍾意D相~
    佢地知道你鍾意~一定唔減比你~
    個樣唔在乎~佢地一定平好多~^^
    [版主回覆03/17/2012 18:32:10]絕對唔介意,多謝你添~~~
    我都覺得唔好表現得好鐘意,如果唔係實比人禁死
    我上司0岩0岩影完,原本$8千幾,結果俾多左2萬幾加相,真係俾佢嚇親......
    所以我都係prefer可以拎返哂0的相底,我寧願自己之後再俾錢出去曬過本

    回覆刪除
  3. 囡囡, 我只係d多口提一句 (同菓子小妹一樣心態, 希望你唔好介意).
    我堂弟上年11月結婚, 影婚紗相d舖頭好適做生意, 佢地先內部挑起d靚相 (希望佢地唔係有心扣起啦), 先比一批相你睇, 你簡好, 決定好係, 埋單計數, 在預算範圍內, 搞好啦! 佢地會同你講, 原果有d相留咗係邊度邊度, 你想唔想睇埋, 通常都會話好, 點知你地一睇, 一定會吸引, 你地自自然就晒多d.....一定會超支囉!
    [版主回覆03/20/2012 15:53:51]thanks小屋,你唔講我真係唔知,亦都無聽過啊,睇來我真係要小心0的~

    回覆刪除