2014年8月7日 星期四

Re-ment Toy Story Happy Toy Room

千呼萬喚既toy story終於出喇,今次精品無開訂,所以買到心驚膽跳,好彩最後都安全買到~~~

買full box有特典,好似係盒入面既woody紙枱,唔記得左影 
今次每款都大大件,所以full set感覺有好多野,好抵玩~~~
遊戲時間 
全set最正緊係呢部電腦啦,可以用無懈可擊來形容 
dvd盒開得又可以放隻dvd入去~~~ 
電腦又可以插碟,真係無得彈~~~ 
好開心既兒童餐 
呢set係咁多款入面最少野既 
兒童餐送既巴斯~~~ 
夜晚係床上既時間 
呢個原來係燈來家 
要開左先知 
漫畫~~~ 
巴斯雪糕,囡囡都好想試~~~ 
未來的音樂家 
個結他都唔錯 
胡迪唱機係第二個正~~~ 
佢個嘴開得,可以擺個錄音帶入去,正!!! 
三眼仔拍子 
同朋友打bowing~ 
三眼仔bowing~~~ 
爆谷~~~ 
製作宇宙船 
三眼仔坐飛船走喇~~~~ 
翠絲膠紙座 
巴斯顏色筆 
一齊去學校~~~~ 
胡迪lunch box,可以開家 
筆記同筆都好靚~~~ 
三眼仔袋^^ 
一齊玩飛標啦~~~
呢0的donut見到真係唔捨得食................ 
個標巴都好靚 
今次size去返1/6左右,所以1/12 azone唔0岩size,反而四葉好0岩佢玩~~~ 
 

20 則留言:

  1. 太正,大愛toy story,must buy

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢SET真係掂到難以形容,如果RE-MENT出多呢0的款,你話幾好呢

      刪除
  2. 好快手呢, 希望weekend重有得賣

    回覆刪除
    回覆
    1. 精品第二日已經返左第二轉貨,希望你仲買到啦

      刪除
  3. 我覺得REMENT好似TOY STORY同STITCH個DESIGNER最有創意,出親都好多唔同款正野,反而米奇同RELAXE KUMA出親都係杯碟廚房野,呢個DESIGNER比較保守大路...

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,其他只係不斷重覆之前0的design

      刪除
  4. 好鐘意四葉妹妹和電腦個幾張相! 好真. Azone 1/12 太細?

    回覆刪除
    回覆
    1. 細啊,因為呢set re-ment size係去返1/6左右,拎過azone出來,隻mouse大過隻手太多,唔太合比例

      刪除
  5. 今次toy story精品開訂果到做得唔好,問佢地toy story會開訂嗎?叫留意fb.消息開訂。 誰不知等等等等等。等到依加,咁就有現貨賣,唉我依啲住新界區,等放暇先得閒出黎買,都比人買晒啦。sosad :0)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,今次反而唔開訂,都唔知搞咩,我都驚無,所以留左貨之餘,係佢應該出0個日專登去埋搵先買到..........但第二日又返左貨,所以可能仲有家

      刪除
  6. 回覆
    1. YOU ARE WELCOME~~~
      多謝你參觀我的BLOG~~~

      刪除
  7. hi, 你寫得好好啊~我考慮緊買5買呢set好.. 我見你有分1/12 & 1/6, 但其實係點分架? 我玩開特撮胡迪果啲 (ard 15cm高), 我印象中size應該同你相內四葉妹妹係差5多? 但拒係1/12黎個渦?? 1/6吾係應該ard 30cm高既咩?? 求指教~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. THANKS~
      胡迪個SIZE同FIGMA差唔多,所以係1/12,我之前用過1/12鼓機同佢一齊影過相,好MATCH家,1/6係同BABIE既SIZE,接近30CM啦,呢SET TOY STORY好值得買,之前RE-MENT出過另一SET都好快斷左市,相信呢SET都會

      刪除
  8. thx解答! 我早幾日買左呢款box set lah yeah~ 260應該算抵? 我都係睇左你個blog先開始買呢類型既玩具, 呢盒係我第一盒既box set~

    回覆刪除
    回覆
    1. 算抵喇,有好多地方賣緊280以上,精品之前批發價都係256之嘛
      好開心大家睇完我個BLOG之後會鐘意上RE-MENT~

      刪除
  9. Hi from Spain! I have this set and I do love it!

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi~~~Nice to meet you~~~ Do you also love Re-ment or you only love this set?

      刪除
    2. Hello again!
      yes!! I love this set and almost all Re-ment sets!! haha
      I have a blog as well and I do reviews as you do, and more things! Bye bye ^^

      刪除
    3. thanks for your support~~~I will keep updating this blog~~~

      刪除