2014年9月22日 星期一

Re-ment 1/18 PoseSkeleton系列

拖下拖下,呢set最後同日本公開發售日同一日先收到,好彩精品都有,原本仲驚會無,但因返貨唔多,所以已經售罄,想要既朋友要等到10月喇,到時會再返貨家

場景total出左10款,無得散買,一買要full set買 
骷髏骨係呢set既精髓 ,買得1個邊夠洗,緊係要打孖買啦~~~
狗骨其實都好唔錯~~~ 
10款場景 
 
先開骷髏骨 
除左副骨,仲有1對換手
全身15處地方可動,所以擺到好多唔同pose 
狗骨就跟狗帶,狗骨同狗盆,個嘴可以開合
一齊去散步 
音樂set 
好rock and roll 
工事現場set 
好掂~~~ 
驚嚇set 
死神set 
呢set最無咩用 
醫院set 
可以幫佢隻腳換成受傷腳~~~ 
門set 
最正其實係垃圾桶 
搖椅set 
大家都覺得呢set係最正既,其實可能四葉妹妹都坐到,下次試下先 
廁所set 
其實呢set都好唔錯家~~~~ 
tatami set 
真係勁鐘意佢拎住酒杯個樣^^ 
學校set 
搵本書遮住偷食麵包~~~~ 
最後當然係要帶佢來新屋住啦,因為1/18呢個SIZE同MIMO之前出過既公屋好match,一開始已經諗住買骷髏骨同間公屋一齊玩~~~~
 

12 則留言:

  1. hello. 請問果10款配件幾錢? thanks :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 精品賣$350,福利未返貨,街見最平$380

      刪除
  2. 囡囡,好耐冇見!! 我係白雪雪AR! 好傷心, 其實我一早都留左電話話訂人同狗, 而果10款配件就因為當時未有大約價錢所以我冇落實訂, 諗住佢正式開訂時會通知我, 點知到尋日去精品先發現已經出左人同狗....
    到今日見到你個BLOG, 我打去問精品, 精品答我人+狗+10款配件要$600, 如果再連埋唔知另一個BRAND O既女人公仔買先可以做到$500 比我.....咁即係10款配件要成$430....請問你響邊到見到$380? 錯過左訂貨真係慘-__-: 唔該晒你O既情報.

    回覆刪除
    回覆
    1. HI~白雪雪~~~
      其實呢SET精品無開訂,我都係搵人留左貨咋,我買既時候都幾海鮮價,因為海綿同我同一日買,都係唔同價,唔知點解今次會係咁,但可能而家少貨先咁,講左10月會再返貨,所以唔急可以等下
      我係今日係YAHOO拍賣見人賣$380十款,但而家搵唔返條LINK,唔知係唔係已經賣左,如果係咁可以等下福利,因為佢仲未返場景

      刪除
  3. 多謝晒你呀囡囡~^^咁我都放心d~我近日先睇返blog,發現原來自己大半年冇睇blig,攪到錯失左好多正野…依家要努力搵返你之前介紹既先得!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我見日本都SOLD OUT,但RE-MENT同好多批發都有寫會再返貨,所以唔好捱貴貨,再等下先啦~~~

      刪除
    2. 我留意左幾個星期都未見旺角有,唔知囡囡有冇見到街有冇返貨呢?唔該晒〜>w<

      刪除
    3. 日本都未有貨,你等多等,講左會再出,應該差唔多家喇

      刪除
    4. hehe~~ 好的, 唔該晒你~^^

      刪除
    5. 我見到福利返左貨,你可以去睇下

      刪除
  4. d 配件真係好正,初時覺得咁細唔知配得乜野玩,估唔到配到公屋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一開始話出,已經講過可以夾公屋玩,只係無估到原來可以咁夾0者~~~

      刪除