2015年5月13日 星期三

7 及 8 月份 Re-ment

太耐無update個blog,其實都唔係懶既,係有其他野忙緊,來緊睇來都會不定時update喇..........
先講7月份,7月份有復活版回轉壽司,勁正~~~

 終於等到sanrio出蛋糕喇

 鬆弛熊禮物set,都好唔錯啊~~~
美少女戰士日常生活,仲要等下個清晰圖
之後要講下8月,8月出理科室,好多實驗室用品~~~~ 

之後1:18再出新配件,又係好唔錯家~~~ 
 









5 則留言:

  1. "理科室"必買,但size看來很大,不知是否可與Hasegawa的理科室枱椅—起玩?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未出,所以唔知夾唔夾到住,但高校生活0個SET既顯微鏡可以同理科枱櫈夾到一齊玩

      刪除
  2. 請問可否割愛史廸仔膠紙座???
    我找了很久都找不到, 日本的都沒有了...
    但我真的很想買來氹我老婆開心, 我不想她離開我...

    回覆刪除
  3. Halo 版主,,,我Gf好鐘意Stitch, 請問你可以割愛出讓d特別既stitch擺設俾我嘛?感激

    回覆刪除
  4. Halo 版主,,,我Gf好鐘意Stitch, 請問你可以割愛出讓d特別既stitch擺設俾我嘛?感激

    回覆刪除