2011年5月10日 星期二

Pirates of the Caribbean~Duffy~

母親節同左媽咪去左迪迪尼玩,好耐無玩得咁開心,媽咪都玩得好盡興,來迎迪士尼都有2套新戲上演,所以出左呢2套戲既衫仔俾Duffy,分別係Pirates of the Caribbean同Car 2,可惜梁生話Car 2套衫唔靚,所以唔肯買俾囡囡,算啦,下次同牛牛入來時再買過好了~~~

Pirates of the Caribbean既海盜裝,今次呢set美國disney都未有家,hk disney好勁啊~



獨眼Duffy look,好型啊,把劍都真係可以拔出來家~



1 則留言:

  1. 我家DUFFY著住賽車手衫的留影! 其實我覺得呢...賽車手DUFFY衫,我家DUFFY著住它,真係型爆啊!^O^ 您都快些入迪士尼買賽車手DUFFY衫啦!^O^
    [版主回覆06/01/2011 20:41:00]其實我都好鐘意,但0個一刻俾人阻住左,而且我屋企又的確已經有好多衫仔,所以忍手先。
    我0岩0岩都係新加坡買左好多鞋仔返來俾duffy,未得閒影相住,睇下聽日有無時間update下~~~

    回覆刪除