2011年5月24日 星期二

Re-ment 第二十五彈 和*SWEETS

今個星期最後一篇update,因為囡囡要準備出發去旅行,要等下個星期返來先繼續update喇~~~0岩0岩好,今次係第25彈既和*SWEETS,終於講左25套喇,係一個好開始,和*SWEETS係一套十款既和菓子,和菓子一向個樣都好靚,但又唔係全部都好好食,呢一套一樣,0的和菓子超靚~~~



茶會既和菓子,係季節性既和菓子,好鐘意櫻花0個個啊,其他都好靚,連隻杯都襯返哂~



賞櫻既和菓子,有大福,當然唔少得三色小丸子,低個籃似有中國特色多0的



千歲糖,日本一向都有三五七同成人禮,寓意0的小朋友又健健康康咁成長,所以呢0的糖就唔少得,一到呢0的時節,就會見到好多小朋友拎住家喇



羊羹,呢堆和菓子係凍食既,所以有0的都係精凝通透,可以睇到入面既野,有個入面有條金魚添~~



葛粉,好透明,一定滑0都0都,0的竹都好得,仲要真係搵竹葉包住,好搞野



栗子和菓子,秋天賞紅葉時最0岩,但比其他有0的遜色



女兒節既和菓子,有白兔仔饅頭,仲有好多糖,全部都係散開一粒粒既~~~



藝術和菓子,做出來係俾人鑑賞多過重於食既,0的花型和菓子真係整得好靚,隻鶴同白兔糖都整得好似





燒和菓子,呢堆和菓子都係要燒過先整到既,最鐘意緊係豆沙餅啦,好有叮噹feel



有餡既和菓子,有囡囡鐘意既人形燒,細細粒,真係好可愛~~~但真係唔捨得剪開佢囉.......



2 則留言:


  1. 我最中意支糖~
    係呢~你去邊到旅行呀???玩得開心d
    [版主回覆05/24/2011 17:23:00]我鐘意0的櫻花和菓子,淡粉紅色好靚~~~
    我去新加坡啊,我估除左食之外,應該無咩野0岩我買家喇,但都好期待去環球影城,thanks~~~

    回覆刪除
  2. 呢套和sweet 我都無,但好耐前買左一堆雜件裡面有呢兩支糖 ( 鶴同白兔)。手工真係好精緻。

    回覆刪除