2014年2月26日 星期三

5 月份 Re-ment

日本4月開始加消費稅,所以而家開始樣樣加,Re-ment都唔例外,4月開始已經加左,所以5月繼續貴.......5月會出Hello Kitty同叮噹食玩...............Hello Kitty出懷舊食物,好明顯係以前廚房既design改左做Hello Kitty..........
第二次出叮噹食玩,感覺都叫有0的新意,期待呢套多過hello kitty喇

11 則留言:

  1. 又係呢d, 吸引力大減, re-ment, 只係用同一系列食玩, 改卡通樣....有d失望,
    好望希re-ment已前設計, 多元化路線快d返來.....我個人覺得唔係卡通食玩, 銷售額都唔會少, 點解係要出卡通....不解

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終卡通會多一批迷呢隻卡通既人去買,係大路0的家喇,好似SANRIO同DISNEY,好難無人唔鐘意

      刪除
  2. 非常同意小屋。
    覺得Re-ment有好敷衍囉,剩係攞以前啲嘢換咗佢,睇嚟我又要尋吓啲舊嘢啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 0的舊款愈來愈貴,要搵舊款都唔容易,都真係無咩辦法

      刪除
  3. kitty套,我喜歡個刨冰機

    回覆刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  5. Hello Kitty....我like1同8號.....

    回覆刪除
  6. 這Kitty同叮噹,你都會買嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如無意外都會買,等我POST相啦~~~

      刪除