2014年2月12日 星期三

Re-ment Hello Kitty 大家的藥房

因為新年既關係,搞到呢set遲左收到,新年無得玩,真係有少少失落,但呢set真係勁正,等耐左都係值得既~~~
雖然今次一樣得8款,但好明顯今次係多左0的配件~~~ 
可能有0的感冒 
感冒就要保充多0的電解質,支運動飲品好掂,大口仔支藥水都好可愛~~~ 
Hello Kitty口罩都好可愛,完全唔捨得拆囉 
蝴蝶結溫度計^^ 
請保重身體,今次Hello Kitty個頭可以搖家~~~
紙巾盒無咩特別,但青蛙仔藥丸又係cute爆~~~ 
急救藥箱 
個藥箱同膠布盒都可以開既,但0的膠布係貼紙,差左少少
萬一的準備,主要係地震時用既
布甸狗能量棒,好cute^^ 
手動電筒~~~ 
保存水同罐頭餅 
個蓋可以開,入面真係有餅~~~ 
另外仲有一粒蝴蝶結形既冰糖,大家拆時小心0的跌左 
浸浴用既產品 
洗頭水同護髮素真係全set最靚既~~~ 
泡泡浴粉,開得,入面真係有粉係度~~~ 
頭巾同按摩器~~~ 
洗衫用品 
my melody衣夾 
洗衣粉~~~ 
又係開得,仲有個勺 ,同真係既一樣
清洗用品 
my melody海綿同kitty肥皂 
靚靚pink pink手套~~~ 
旅行既準備 
企鵝仔藥~~~ 蝴蝶結形既藥~~~
旅行裝牙膏牙刷~~~ 
旅行裝洗頭水護髮素~~~ 


20 則留言:

  1. 好靓,我都訂左,未得閒拿,原来有set係地震包,唔怪得知點解有电筒

    回覆刪除
    回覆
    1. 早0的去拎,呢SET超多人訂左,我驚遲左俾哂其他人,要等下輪

      刪除
  2. 回覆
    1. 無錯,勁正,訂左都平好多,福利賣$238.....差左成$50.......>.<

      刪除
  3. 唔知你睇唔睇到仲有無貨呀?如果有,我會落去你樓下買喎!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 精品第一輪無貨喇,全部留起左俾訂左既人,要第二輪先有喇,福利就有貨,但貴好多>.<

      刪除
  4. 原來係地震包, 我以為係郊遊用品.
    嘩! 估唔到呢SET咁勁, 一到貨就賣晒.

    回覆刪除
    回覆
    1. haha~~~藥房買既野,只可以係呢0的,我都未見過藥房有罐頭餅買,但就食過~~~
      呢set我見精品有成3版紙,勁多人訂左,所以趁早拎,費事轉頭唔夠貨

      刪除
  5. 囡囡, 你都係精品買!?我今日打去問, 佢同我講未返貨, 但我之前已經訂左架!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,我係精品訂,尋日應該已經打哂電話俾所有人,你有無同佢講之前留左貨?佢無實物放出來賣,全部收起哂家,所以你唔話訂左,實同你講無
      另外,你幾時留家,今次好多人留左,所以可能要分兩批出唔出奇

      刪除
  6. 囡囡,謝謝分享呀!看來打算決定不買了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啊..........竟然決定唔買,真係咁忍手?

      刪除
    2. 看來這沒有特別要買啦!

      刪除
  7. 有咁多配件,真係抵玩!

    回覆刪除
  8. 我自己係瘋狂大口仔迷,但係完全無留意到樽藥水,而家超期待!

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左kitty,今次真係多左好多唔同既sanrio卡通人物,快0的買來玩啦~~~

      刪除
  9. 呢套原來咁搶手,我上個星期行過旺角見到好靚,忍唔住手都買咗,但一直無時間開來玩。見到啲相,感覺好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套既款好多之前都無出過,所以真係好值得買,快0的開來玩啦^^

      刪除