2010年10月13日 星期三

迷你鞋盒 (Nike, Adidas, New Balance)

之前個日本friend send左0的迷你鞋盒既圖俾囡囡,囡囡最近先有時間整,好多謝ミニ太さん既圖,因為真係同真既無分別,勁似啊~~~

真係好難分真假



連鞋邊既size都有埋,正~~



Nike既just do it



Adidas



連旁邊既孔子都有家,但亦都係最浪費時間cut既



New Balance



三個既size只係比支迷你礦泉水大少少,size同其他食玩應該match到



囡囡已經整左好多個,可以開間波鞋鋪喇~~~



6 則留言:

  1. 好正呀~咁你咪唔駛出去買囉!!!
    [版主回覆10/19/2010 10:35:00]係啊,唔洗出去買迷你波鞋囉
    真0個0的都係要買

    回覆刪除
  2. 我只係見過FEDEX 盒咋~ 呢個係邊到Print?
    [版主回覆10/19/2010 14:47:00]呢個係個日本send俾我家,如果你想要,你send e-mail俾我啊
    我send0的圖俾你,你自己print左出來摺就ok家喇
    ling_lingsky@hotmail.com

    回覆刪除
  3. kennedyping@yahoo.com.hk Tks~~

    回覆刪除
  4. hihi~可唔可以 send d圖俾我 thx

    回覆刪除
  5. 你可唔可以SEND D圖給我, 我好想要
    我已經EMAIL左俾你 ling_lingsky@hotmail.com
    thank you thank you

    回覆刪除
  6. 囡囡,我又想要啊~可以麻煩你send比我嗎?thank you~~

    回覆刪除