2011年1月5日 星期三

鴻福堂冬天滋潤產品

唔知大家覺唔覺呢個冬天特別乾燥呢,就算飲幾多水,個人都好似好dry咁,係呢0的時候,最0岩就係飲0的滋潤既湯水潤返下,可惜一到冬天,囡囡屋企就好似好系有0的潤既湯水飲,成日都煲雞0個0的保暖湯,真係愈飲愈燥啊...............咁0岩尋日係枱面發現左5支鴻福堂,拎來潤下真係perfect~~~



由左至右分別係咸柑桔、咸檸檬、蔘蜜、竹蔗茅根同刺五加,真係好0岩呢0的咁乾燥既天氣飲,好可惜,有得睇無得飲.............因為.....................









佢地只係大過個$5少少...............如果係真既就好喇..................


但佢地又真係好可愛,好得人鐘意既,真係唔知邊個放係枱面,媽咪話已經放左一段時間,囡囡完全發現唔到,好彩尋日俾囡囡發現左,如果唔係真係似早變哂垃圾,囡囡見個packing好似係買一支野飲送0個0的贈品來家,唔知大家又知唔知道邊到有得買?囡囡懷疑係之前工展會送既,唔知有無人見過呢,囡囡想要多幾set啊~~~

1 則留言:

  1. 呢套我 0係 鴻福堂 買套票送~^^
    佢間中會做優惠先至送~
    我好後悔換得一套~
    希望下次再有得換~^^
    [版主回覆01/05/2011 12:45:00]哦,原來係買套票送既,等我留意下先,我呢set係枱面執返來家咋,唔知邊個丟係度,我估可能都係係工展會時買野送,因為我個妹先會丟係度,所以應該係佢既,thanks

    回覆刪除