2011年1月20日 星期四

Duffy & ShellieMay新裝~漁夫褸~

囡囡真係好錫Duffy同ShellieMay家,你睇佢地有又新衫著,而家真係買衫俾佢地多過買俾自己.......唉.......好想要來近情人節0個set侍應衫,有無人想一齊訂情人節0的product?如果有多0的人想一齊買,可以搵到個friend入去disneysea買,價錢around 12算左右,唔知有無人有興趣呢?


今次呢set漁夫褸係Disneysea最新既,其實覺得唔係太抵,因為配件唔算太多,但價錢就一樣.........


但件褸著得Duffy好型仔~~~


ShellieMay件褸係泡泡袖家,好fashionable~



2 則留言:

  1. 哇~套衫好令呢! 我都買左情人節o個套俾我隻Duffy同ShellieMay~^^ 我有興趣想買今年情人節D product呀!尤其係D精品呢! 你真係有朋友買到嗎?
    [版主回覆01/24/2011 15:17:00]而家夾緊人數,我個FRIEND今個星期尾會飛日本,如果夠人數SHARE返個門票費,咁我個FRIEND可以同我入去SEA買

    回覆刪除
  2. 原來你有朋友今個星期出發~好開心呢! 咁12算係咪未計share個門票架?好似會好貴呢~ hmm...問多你一樣野吖~^^ 你有無買Minnie Cuddly Bea同Minnie Couture Bear D野呢? o係香港買好貴呢!你朋友會唔會都可以帶到番黎呀?^^

    回覆刪除