2011年6月25日 星期六

Duffy & ShellieMay 新衫~

最近好似好耐無update過Duffy同ShellieMay,所以又係時間update下佢地喇,最近都keep住買新衫俾佢地,就又post下佢地既時裝秀先~

夏天又到喇,緊係要著浴衣啦,ShellieMay都有新浴衣著~~好pink既櫻花浴衣啊~~



細既有得著,大既又點可以無呢?一模一樣家



真係兩姊妹,成對孖公仔咁~~~



仲有好雪白既結婚禮服,有埋花球添~~~



條裙真係好靚~~~



仲有條藍色既,襯返之前紅色0個條~



呢套又粉又紫,大愛,好可愛啊~~



Duffy都有新衫著,變身可愛小熊貓~~~超可愛~~~



4 則留言:

  1. 我想問你d duffy 衫係邊到買?
    [版主回覆03/01/2012 12:50:07]我係duffy house買家 你可以add佢地facebook睇啊 love_duffy@yahoo.com.hk
    [版主回覆03/01/2012 12:48:27]我係duffy house買家 你可以add佢地facebook睇啊 love_duffy@yahoo.com.hk

    回覆刪除
  2. 我想問你知唔知Duffy house仲有無做?因為我想買和服個套衫,但他沒有回覆我。Duffy house係咪無地鋪架?

    回覆刪除
  3. 你好,請問那裡可以買到熊仔婚紗禮服,去過duffy hse fb但沒有回覆。謝謝。

    回覆刪除