2008年7月17日 星期四

囡囡最愛的人

去左日本返來咁來,真係一直都唔係好開心,明明見到成屋係日本買返來既史迪仔,但始終都係興奮唔來,明明就因為唔開心,所以先去日本玩,諗住玩完會好開心咁返來,但就係落機一刻,心情就好似坐過山車咁,突然跌左落谷底.......

如果問囡囡一生中最重要的人係邊個,囡囡可以話俾你聽唔係daddy同mummy,因為佢地無陪伴囡囡過最重要既時期,囡囡最重要既人係姑婆,雖然佢唔係囡囡既親阿婆,但我地既感情係無人能取代的。

由出世開始,囡囡就係由阿婆一手帶大的,佢日日帶囡囡去飲茶,帶囡囡去公園玩,渡過了一個美好既童年,就算之後無再同婆婆一齊住,只要一有長既假期,囡囡都一定會去佢到住,因為係阿婆到點都開心過係屋企。囡囡一唔開心都會搵婆婆傾訴,因為佢會明白囡囡既感受,佢會識得點樣哄囡囡,所以囡囡一直都好錫婆婆~~~

直到兩年前,婆婆突然貧血入院,囡囡每一日都去醫院探佢,睇住佢一日比一日瘦,真係好唔開心,之後就算出左院,佢都已經唔可以再好似以前咁行上行落,除左係屋到,邊度都唔去得,係呢兩年間,佢成日都要去醫院再輸血,身體一日比一日差,直到半年前,婆婆突然個胃生左個瘤,但因為年紀太大,唔能夠做手術,婆婆亦因為咁,開始唔肯食野,搞到個人愈來愈瘦,去到最後,更加要住醫院。婆婆兩個星期前先由醫院轉左去老人院,囡囡知道佢一直都唔鐘意住老人院,所以去親探佢佢都唔出聲,囡囡見到佢咁都好唔開心............

可惜,估唔到囡囡只係去左日本4日,返到來婆婆已經過左身............>.<囡囡到而家都仲未接受到婆婆唔係度呢個事實,囡囡到而家都仲好掛住婆婆,囡囡知道呢一世都唔會忘記你,呢一世都愛你,你永遠都係囡囡心目中最愛的人..................

3 則留言:

  1. 節哀順變啦!! 我啱啱4月去台灣個陣, 我公公都啱啱都係我唔係香港既時間過左身, 係聽到個一刻, 真係好唔開心好唔開心 ......
    但我相信佢地都唔會想見到我地咁傷心, 佢都會想見到我地開開心心, 健健康康咁生活落去 ......
    [版主回覆07/18/2008 19:18:00]謝謝你啊,而家已經比之前好左好多,囡囡會聽婆婆既話,所以都想佢開心,最近仲要籌備喪禮既野,都真係幾忙,無時間唔開心喇~~~

    回覆刪除
  2. 真係好多野要忙架!! 不過我個時都會同自己講, 要做好每一樣野, 因為咁係對自己既親人表達最後既尊敬 .......
    [版主回覆07/19/2008 10:55:00]無錯,我會緊記婆婆講過既每一句說話,做到最好,唔會令佢失望既~~~

    回覆刪除
  3. 咁就叻女啦!!! 我知道去到個一日, 真係會好sad好sad ...... 但係你都要小心自身體呀!!
    [版主回覆07/19/2008 11:09:00]ok~thanks~~我會take care家喇~~~

    回覆刪除