2010年9月10日 星期五

Fedex急件

今日收到2件日本送來既Fedex快件



究竟會係邊個寄俾囡囡既呢



原來係日本新口味既Pretz~~~燒鰻魚味家~~~~



邊個會傻到用Fedex寄Pretz過來喎,咁貴...............其實.............













































Pretz大過個Fedex盒勁多家~~~~



特別嗚謝囡囡既日本朋友仔ミニ太さんsend俾囡囡~~

ミニ太さんのおかげで、このFedex箱を作りました。本当にありがとうございました。

3 則留言:

  1. Fedex係miniature黎??比你呃到了 ! 你仲未開估你盒大郵件係咩食玩場景黎喎!
    [版主回覆09/10/2010 21:50:00]係啊,我都一開始俾佢呃到~~~~
    摺左我好耐先摺好,仲要整多個封套,用左勁多時間

    回覆刪除
  2. 請問個FedEx o係邊度買架? 我都想買個玩呀!
    我係FedEx的super fans~ 有關FedEx的產品, 我都好有興趣架 ^^

    回覆刪除