2010年11月2日 星期二

Mimo 孖妹麵包 x 孖妹餅店

其實之前已經想買麵包,但唔知佢原來咁好賣,已經斷貨,就算sogo都已經賣哂,囡囡就係唔賣哂都唔想去買既人,你愈話已經無,囡囡就愈想要,麵包食玩好想要,但就想要餅店間屋,可惜呢2樣都話已經斷貨,阿jay好好人咁幫囡囡問哂其他分店,點知都係無,咁佢話再幫囡囡搵下,如果有先通知囡囡~~

0岩0岩個星期六又再去多一次,今次阿jay唔係度,但kami話佢之前幫囡囡問到仲有一間餅店個殼,仲話佢今日執倉時搵到仲有一盒set E既配件,所以係咁叫囡囡快0的買,唔係就無家喇,但囡囡又心大心細,因為囡囡想要麵包既食玩,結果,kami又幫囡囡係個倉到左搵右搵,係2盒唔齊既麵包食玩入面砌夠一set出來,搞左大半個鐘先幫囡囡搵到最後一盒麵包,真係非常感激kami既鼎力相助(當然唔少得阿jay啦~)

仲有,孖妹月餅都已經售罄,囡囡見佢賣哂先想要,問左kami,佢話月餅唔會再出,出面街都唔會有散買,佢話如果囡囡想要,可以幫囡囡call去大倉留多一set出來,真係太感激佢喇~~~所以又訂埋冰室,真係一個鐘之內係環球放血啊.........>.<

尋晚終於齊配件,又可以慢慢開來玩喇~~~





最後一間餅店場景~~~紅色始終靚過黃色,夠哂sharp~~~




最後一盒場景E(其實都唔知係唔係最後,可能下次又俾佢地搵到出來)




一盒麵包+一盒餅店,囡囡估都真係最後家喇,因為真係係2盒有問題既麵包入面搵夠一SET出來家,所以裡面已經係開哂既


2 則留言:

  1. 我都好想要部切麵包機。
    [版主回覆11/04/2010 15:59:00]講真,要set E先有麵包機,如果為左架麵包機而買set E,又真係好似唔多抵,因為除左麵包機之外就只係多左3盤麵包,咁就貴多左成二百幾,其實真係好似唔係好值.......但因為而家可以減$200,咁就好似OK返0的

    回覆刪除
  2. 場景e  我買果時佢都話係最後...現家又比佢搵多盒出黎....但係我大場景係黃色>.<  我都想要紅色的/.\   感覺被騙了..
    [版主回覆11/08/2010 11:32:00]紅色我等左成個星期先有家,佢可能問哂咁多間shop搵哂0的倉先搵到一盒出來,如果佢唔係紅色,我可能只會買食玩唔買場景,但佢又搵到,咁就真係唔買都唔得~~~

    回覆刪除