2012年7月9日 星期一

Unibearsity 新校服

阿blue同berry終於有新衫著,因為驚新校服又好快賣哂,所以最後都認唔到手買左先,雖然近排做緊promote,買一隻bear有一套衫仔送,但囡囡屋企已經有好多公仔,無理由為左0的衫去買多隻bear,所以都係散買喇~今次呢2套夏季校服一樣咁得~


男裝

女裝

佢地著得好靚啊~







6 則留言:

  1. 你好呀!請問你會唔會有多套unibearsity的校服呀?無啦啦咁問你好冒昧,但我真係搵左好耐~麻煩你覆一覆我丫!謝謝^^

    NICOLE

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好意思啊,我都係各款得一套咋......

      刪除
  2. 我唔好意思就真!如果你會賣或者有其他舊款衫會賣可以通知我嘛?Thankyou!
    Nicole_ting0708@yahoo.com.hk

    回覆刪除
    回覆
    1. ok,如果有日我唔再儲,我通知你啊
      但其實你想要0的衫係for duffy家unibearsity著?

      刪除
    2. 我儲開unibearsity嘅公仔,衫就unibearsity,Duffy,build a bear都有買,而公仔我就無儲到史迪仔嗰三隻,因為我想買又買唔到喇!

      刪除
    3. 哦,係啊,史迪仔0個3個係限量家,當初我都係叫friend係shop留先留到,而家3隻係日本炒貴左勁多,真係好難再買返

      刪除