2014年6月11日 星期三

9月份 Re-ment + 震撼Re-ment新系列

9月份既Re-ment都出好多野下,首先會出My Melody既第二彈,好似幾吸引,唔錯有埋爐頭同水籠頭,無得頂

 之後又出叮噹既麵包屋,最近好似好多叮噹,,但出開既野真係轉左卡通人物再出過,吸引力不大

之後會出鬆弛熊磁石,好似都唔錯

 
進擊之巨人吸盤,無興趣

之後竟然會出寄生獸既desktop figure.............呢隻究竟係咩來............做咩re-ment出既野愈來愈古怪....................

順便update埋之前8月0個set toy story,已經出左圖,實物真係勁掂,尤其係部電腦  
好喇,睇哂正野,係時候再宣佈另一個消息,Re-ment係9月除左出咁多set食玩外,會再開多左條新line叫<Pose Skeleton>,呢條新line係以骸骨為主角,好似首先會出人體骸骨同狗既骸骨.........大家無睇錯,係骸骨,點解唔出0的正常少少家................
呢套骸骨全身有15個可動關節,所以可以擺好多pose,但真係唔明點解要係骸骨囉,其實出個人仔都可以
仲有狗..........開始feel到好似阿jack................兩副骨分別定價為650yen同500yen,唔係貴

當然,出得一個新系列,自然會有其他配件,配件絕對令你會有想買既衝動~~~~total有10款咁多,全部for骸骨先生用....................每款500yen,唔知到時hk會賣幾錢,但估計full set連公仔最少要$500






0的配件係唔係好吸引啦,重點係500yen一款,咁平?好似好抵玩,但其實呢條line既scale係1:18,所以唔可以夾返0的re-ment玩...................re-ment大約1:6,自己又玩緊1:12,而家出多條1:18,咁即係點,唔通所有scale都要玩哂咩...................但呢條line可以夾mimo公屋玩,之前福利又介紹左條hk街景係1:18,所以都可以考慮下..................


17 則留言:

  1. 骨頭人都出!不過d配件部ok 吸引

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,0的配件真係勁吸引,但我地就要愈玩愈細...........

      刪除
  2. 又開新line, 仲要1:18....好彩我對呢個骨頭無咩興趣.
    我睇啱Melody & toy story, 應該會買.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都對骨頭無興趣,但對佢0的配件勁有興趣,希望佢遲下會出埋其他公仔啦

      刪除
  3. 你好,我用$6000你肯唔肯賣郵差史迪仔媧我呀~?

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果你出得$6000,買隻全新既都仲得,無必要要我0個隻囉
      日本yahoo間唔中都有人放出來家,連埋運費,應該唔洗$6000
      又如果你等得,等我搬既時候可以放一隻俾你,我記得當年我買左2隻郵差史迪仔同小金
      但而家2隻都係倉,我而家無辦法搵到佢,但如果搬屋,佢地就會重見天日
      到時應該可以讓隻全新既俾你

      刪除
  4. 係咪真架?我郵差史迪同小金都想要,你可否E-MAIL 電話俾我聯絡,我真係認真想要的~~

    回覆刪除
  5. 我喺日本YAHOO睇到嗰D全部冇原裝盒,我怕俾幾千蚊返到香港會爛咗,所以唔敢BID
    你係咪真係肯定買咗兩隻?係咪小金都有?因為我真係會等你~你幾時會搬屋啊~~好心急想要呢^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我肯定郵差史迪仔有多一隻,因為當年出時幫人買左返來之後佢無要到,所以我有多,但頭先問返我老公,佢就話小金唔肯定係唔係有,但點我都要真係搬時先可以搵返出來,因為我有成60箱野係人地個倉到,如果唔係搬,基本上我係暫時唔會搞佢地住,所以你真係要等下......

      刪除
    2. 明天WHATSAPP你再講~^^

      刪除
  6. 女女, 請問壽屋的四葉妹妹, 及1/12的男女廁所, 可以夾到MIMO及REMENT嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以夾到,但1/12廁所同MIMO會大左少少,而RE-MENT又會細左少少,但都可以一齊玩

      刪除
    2. thanks! 我已買了男女廁, 及訂了四葉妹妹(壽屋)^^

      刪除
    3. 好啊,就快可以玩啦~~~

      刪除
  7. 個骸骨人好恐怖,但配件令你好有買的衝動了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,唯有睇下可唔可以搵到0的1/18既公仔夾來玩啦

      刪除