2014年7月15日 星期二

10月份 Re-ment 整理 (UPDATED)

前排介紹左一大堆re-ment,但仲未整理邊set係幾時出,今日終於知道10月會出既re-ment,所以要整理一下,因為由9月開始,來近每個月都有好多野出........
10月20日會出大家期待以久既復活版,80's 令人懷念既家,價格不變,同而家卡通re-ment同價,勁抵玩



10月6日會同時出Hello Kitty Coffe Shop同鬆弛熊,就咁睇囡囡10月已經要買3set............
 

唔好以為就咁完,10月6日仲會出cafe table同之前唔同色,係正常版本,希望來近會愈出愈多啦~
另外10月13日仲有set pixer既磁石

13日都會出多啦A夢,但未免太恐怖吧..............


最後仲有更恐怖既寄生獸............. 




12 則留言:

  1. 鬆弛呢套得喎,裏面咁多家电

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,鬆弛熊呢set真係勁得,好耐無出現過咁有heart既design~~~
      我又updated左多0的喇,睇多次啦~~~

      刪除
  2. 嘩…呢幾套都掂喎!又要儲定錢啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,10月出好多,真係買到破產............
      我又updated左多0的喇,睇多次啦~~~

      刪除
  3. 嘩~勁正~^^
    我剛剛先睇到囡囡你個BLOG~
    我要時時上黎睇先~hahaha^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哦,唔怪得咁耐唔見你啦,來多0的啦,最近成日有更新~~~
      我又updated左多0的喇,睇多次啦~~~

      刪除
  4. 嘩! 10月出咁多正嘢, 依家要開始儲定錢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,真係出好多,平時都無咁多,唔知之後會唔會又係咁出呢...........
      我又updated左多0的喇,睇多次啦~~~

      刪除
  5. 嘩⋯⋯仲諗住嚟緊唔再買,點知仲有咁正野出!好期待呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 9月開始已經有大格新,來近應該會好好多家喇,咪咁快唔再買啦~~~

      刪除