2011年2月6日 星期日

7 Mimo 便利店 F 盒裝飲品凍櫃

之後就輪到(F) 盒裝飲品凍櫃,一樣都係全滿家



好多汽水,又有12款~


呢個櫃同之前一樣都係勁多配件,只係盒裝飲品有0的會3-4盒PACK成一PACK,等你唔洗逐盒貼


好鐘意0的美連達~~~


如果鐘意樽裝飲品多0的,就唔好choose呢set,因為太多紙包飲品,(E)0個set多好多樽裝野



6 則留言:

  1. 呢款我都鐘意d 盒裝飲品, 糸咪同零食架個d 差唔多呢??
    [版主回覆02/06/2011 23:54:00]凍櫃0的款多過零食架既好多,數量都多0的,零食架既係6盒一pack,但凍櫃既係3-4盒打直咁一pack,所以排列上有0的唔同,但始終都係每一款有獨立一盒同一pack裝既

    回覆刪除
  2. 我開完我個盒, 我以為我樽裝汽水少左兩支, 因為樣樣都有24, 得佢22, 但我睇完你既相, 發現大家都係一樣得22支。
    仲有呀, 上次我留言話我個杯麵冇左個蓋, 我問返佢地, 佢地話冇得換喎, 而家我呢一set 有一張貼紙係完全唔啱位架, 好在有多, 唔係我一定拎返去換呀!
    [版主回覆02/13/2011 19:35:00]咁lot大野,始終會有一0的問題,無辦法啦,佢無可能full box換俾你,除非你係個櫃有問題啦

    回覆刪除
  3. 小遊戲 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天

    回覆刪除
  4. 海綿寶寶小遊戲 - ←點我進入~^^
    免費美女視訊 聊天 免費美女視訊 聊天

    回覆刪除
  5. 好玩遊戲 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天

    回覆刪除
  6. 遊戲 - ←點我進入~^^
    美女視訊 聊天 美女視訊 聊天

    回覆刪除