2011年2月24日 星期四

胡迪look Duffy

之前係美國寄返來既咁多套衫入面,最鐘意就係呢套胡迪衫,雖然一0的都唔平,但真係做得好似,而且質料仲好好添,最近美國迪士尼都出左,雖然平,但質素好明顯無呢套咁好,Toy Story入面,囡囡就最鐘意woody,所以只係買左胡迪,無買巴斯光年

探長Duffy啊~~~好型仔~~~


配件多多,而且全部都好detail家~~


5 則留言:

  1. hihi,又是我XDD 最近決定還是買對大公仔....(被你的圖感染,中毒了haha) 上面是賣家給的圖, 但我見佢地個樣好似圓甘多??毛質似手挽袋果隻 吾係好似你果d甘樣...? 所以吾肯定....想問下你專家係米正貨@v@ thx
    [版主回覆03/17/2011 16:10:00]duffy個樣好似有少少怪,似大陸0的假野,至於shelliemay,係唔係無label?因為我見佢個label係細左家,好似係手挽袋既label來,而且隻蝴蝶結應該係有一條條暗白紋家,假野係無家,所以我覺得呢對唔係正貨
    duffy你係迪士尼買好過啦,起碼肯定係真,又可以自己揀隻合眼緣既,如果覺得hk既唔夠日本可愛,咁買手挽袋款啦,hk0的手挽袋塚無問題家,同日本一樣咁可愛

    回覆刪除
  2. (PS:因為這兩隻原本用黎做整衫modal,所以shelliemay個蝴蝶變左"拆able",個位吾係好同)

    回覆刪除
  3. 真係吾該晒你XD 其實屋企都有隻shelliemay袋 (頭先睇番,真係有暗白紋....好彩姐), 都係買多隻duffy袋襯一對 hahaaaaa

    回覆刪除
  4. 賣家sd左全身圖比我....可以肯定係假野La,唉....甘快有假野= = 甚麼吊牌都已經信吾過

    回覆刪除
  5. 吾對番官圖真係握到人.....雖然個樣真係幾得意,但都係正貨好d
    [版主回覆03/19/2011 20:06:00]睇埋全身,隻duffy好明顯係假既,shelliemay個樣都仲可以呃下人,個樣都仲好可愛下~~~

    回覆刪除