2013年9月8日 星期日

新blog搬遷完成

搞左3日,終於將之前666篇(好邪啊.....)網誌全部搬哂來呢個新blog,但唔知係唔係太多相既關係,所以舊網誌0的相load得比較慢,如果大家要睇返舊網誌,可能要俾0的耐性等佢load^^
今日又開始start of something new~~~

12 則留言:

  1. 第一個留言,好快手,好勁,留言都一齊搬埋~正!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係跟教學,該步步做,但0的相太多,尋日足足upload左成日,而家0的相有0的post太大,要慢慢執.............

      刪除
  2. 囡囡,你yahoo blog最後個post我尋日同今日下午都睇唔到,到今晚先睇到,好奇怪。
    恭喜囡囡搬了新地方~
    似乎好成功,我答應左大家要等到10月30日之後先搬,我估到時大家都搬走晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能開始多人搬,所以開始管理有問題
      麻煩哂你留守最後^^

      刪除
  3. 囡囡,你記得係留言既設定set番任何人同不用驗証碼都可留言,而家你個blog只有account既人先留到言,每次同要打驗証碼呀

    回覆刪除
  4. 似乎搬得幾順利, 有無遇到什麼問題?
    我會遲少少先搬, 希望一樣順利.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係0的舊圖load得慢0的,其他都好似無咩問題^^

      刪除
    2. 剛剛搬左舊blog, 不過未做到分類, 我想問可以點處理架? thank you!!

      刪除
    3. 舊BLOG0的分類肯定會無哂,一定要係新BLOG自己手動再整返,呢樣其實好快,唔會太難

      刪除