2013年9月22日 星期日

Re-ment Hello Kitty 小學生

星期四五都無貨,星期六囡囡又唔得閒拎,所以搞到今日先有新野post,但唔緊要啦,最緊要係有新野玩~~~

 
又係唔多配件,好少野啊.......
 我出門口喇~~~最鐘意緊係呢set既書包啦~~~
 但對鞋其實都好唔錯^^
 書包可開,有2格,可以擺0的書入去
 食點心前要先做功課
 個筆盒可開~
 今次0的碟又係好靚^^
 星期六既午餐係雞蛋卷~
 呢個雞蛋沙律包真係好好食咁~~~
 本漫畫都好唔錯~~~
 功課要做POSTER
個Hello Kitty水彩盆真係好可愛^^
 0的水彩可以多0的就好喇.......
 去遠足好開心~~~
 呢個便當又係好得,心型蛋卷啊~~~
 個水壺又係可以打開既~
秘密的道具箱
 最正係把剪刀,因為真係可以開合~~~
 放學後的音樂練習
 基本上都好無懈可擊,全部都好真實
超鐘意既學校午餐,無咩特別,但亦做得好好

14 則留言:

  1. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 冇我想像中咁靚tim............同埋真係好小件

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,太少野真係一個嚴重既問題........

      刪除
  3. 囡囡, 你的新blog佈置得好靚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. thanks~~~其實仲不斷改緊,想再好0的^^

      刪除
  4. 呢set真的好少件,但都幾靚,鐘意盒水彩

    回覆刪除
    回覆
    1. 0的配件叫特別,但真係愈來愈少野............價格唔變,唯有減少件數來減低成本啦

      刪除
  5. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  6. 邊度買啊?一盒幾多錢?有冇現貨啊?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係精品買,之前一早訂家,所以198,仲未有現貨,要等佢下次0個批喇

      刪除
    2. 我[]係信和精品都買左,,$203..你可以去睇下..

      刪除
    3. 旺角精品係信和2樓,深水埗精品係玩具街盡頭

      刪除
    4. 聽日我去看下,謝謝ling chong and Daisy Au.....

      刪除