2013年12月10日 星期二

3月份 Re-ment + 1月、2月份update

3月份既Re-ment出左少少,暫時未有吸引既,但照介紹左先啦
先有叮噹磁石,始終來緊係叮噹80週年,最近真係出多左好多,呢set其實造型可愛,可惜囡囡真係唔鐘意叮噹~~~~
最近puzzle dragon都出多左,今次出埋擦膠添,囡囡可以pass
3月暫時只有2款,所以update返2月既先,之前既Hello Kitty藥房出左圖喇,真係好吸引,必買 
叮噹盒,上次都介紹過 
2月另外仲有puzzle dragon既印仔,完全唔吸引................. 
再來補返1月鬆弛熊既大圖,而家好肯定話俾大家知係無電線同其他配件家 

10 則留言:

  1. Kitty 嗰套好可愛,應該會買,記得出咗後要通知大家😄!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁要早0的訂左先喇,但一出我實即POST既,放心^^

      刪除
  2. 張枱本來無諗住買, 不過跟套件好靚啊, hello kitty 買硬^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實同之前一樣,係變左鬆弛熊既花紋,而且無左電線.......>.<
      無錯,Hello Kitty無可能唔買,太掂喇,但下次可能又變成鬆弛熊............

      刪除
  3. 你好,我想問你在哪裡預訂食玩
    除了精品外可以在哪裡訂食玩

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常都係係精品訂,有時亦都會去福利買現貨
      除左呢2間,好少會去其他,但好似信和,孤注一擲都有得買,但我已經好少去

      刪除
  4. Kitty精品我留左名,末call back 落定啊...心急

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁唔會叫你落訂家喇,直接有貨會CALL你去俾錢

      刪除
  5. 目標只有一個, 就係kitty藥房....

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯,要訂定先喇,我見好多人已經訂左

      刪除