2013年12月2日 星期一

Re-ment 農場精靈 在我家棲息?

呢set農場精靈原本同Hello Kitty同時推出,但唔知點解hk出貨慢左,所以上星期先買到,而囡囡又要追哂0的劇先開,所以搞到遲左個幾星期.......但呢set都算唔錯,但唔係款款吸引,散買既人應該會最想要no. 3

今次一set6款,但價價同8款既相約
得6款,係單薄左少少家喇 
在巨大桃中出現,現實生活又點會有咁大個桃,唯當佢桃太郎啦,但實嚇死 
但重點當然係配件啦,所有野都可以用返,碟桃亦都唔錯 
緣關有農場精靈係度開live!!!佢用左0的唔要既玻璃樽同鋁罐來表演........... 
踩餅左既汽水罐都係第一次見,掂~ 
 仙貝入面有隻農場精靈.......佢係唔係食哂0的仙貝,所以咁肥?
囡囡最鐘意呢set既配件,因為夠哂實用,有4款仙貝,仲有一款係包裝袋入面,個袋可以開 
但最正當然係呢個開左既蜜柑,真實度爆燈~~~ 
寄生左係我家養的貓上面?呢隻好似年糕啊............... 
訓左既貓貓 
貓糧都好得,個罐頭可以打開,放返0的糧入去亦得 
係栗子山上發現左佢地!!仲要有2隻...........
呢set麻麻,係得支甘栗煮有用,盆栗子中間會有個洞家............ 
醃菜石變左農場精靈,囡囡覺得佢有0的似大佛^^ 
桶醃菜絕對可以用得著^^ 
其他都唔錯 
用左no.3同no.4加暖爐已經好match~~~ 
貓貓係爐邊訓著左 
仙貝加蜜柑真係又係好夾~~~ 


16 則留言:

  1. 我想要隻貓同隻柑呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 你嘗試去抽啦,最近開full set,都係順序排落去家,如果你見有shop0岩0岩開一盒出來,no.3一定係左手面最入0個盒,可以一試

      刪除
  2. 囡囡, 請問盤粟子係一粒粒分開嗎? 還是痴實一埋?

    回覆刪除
  3. 個柑最正,不過我識用黏土整,可以唔使買

    回覆刪除
    回覆
    1. 勁,我地呢0的唔識既,只可以買來滿足下~~~而且我又儲開RE-MENT,好少會唔買

      刪除
  4. 我係想要栗子架!點知抽到柑,都唔錯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 柑0個個最正,栗子我反而覺得麻麻,好難同其他夾來玩

      刪除
  5. 過咗咁耐,我都係覺得啲精靈好恐怖,連配件靚都唔敢買囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,一0的都唔可愛,都唔知點解日本咁多人鐘意,但佢0的配件真係好得

      刪除