2014年5月16日 星期五

第53屆 靜岡 hobby show




又到左一年一度既靜岡hobby show喇,今次又有新野睇,hasengwa同tomytec繼續好令人期待啊~~~~

今次個show當然有hasengawa來近會出既餐廳枱櫈實物啦,真係一家要買2sets先砌出來好睇啦~~~


當然唔少得之前出過既系列啦 
囡囡真係好想要粉紅色扭蛋機,但暫時周圍都未見有.............
跟住輪到tomytec,今個月月尾唔知出唔出到既1/12電單車,估計應該出到掛,後面packing都已經有埋 
之後仲有pizza車~~~
重點係呢樣,1/12車廂模型again,未上色已經見到同真既JR車廂一模一樣,又係好令人期待既場景~~~ 




19 則留言:

  1. 回覆
    1. 近年出多左好多1/12既玩具,仲要好多都勁吸引,真係會破產><

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢寫左6月會出,但未知幾時,估計月中至月尾先出

      刪除
  3. 鎖定買餐枱果款 我都想知幾時出. thanks!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢寫左6月會出,但未知幾時,估計月中至月尾先出

      刪除
  4. 你好,請問有冇史迪仔出售?

    回覆刪除
    回覆
    1. sorry,我暫時都無有多既史迪仔可出售

      刪除
  5. T.T~~有興趣賣要搵我啊~好多FIGURE我都冇,想買都冇辦法...

    回覆刪除
    回覆
    1. HAHA~~~估機會微0的,我到而家都仲搵緊舊0個0的,仲儲緊,除非有朝一日真係好唔掂,我估我先需要賣左佢地~~~但如果我有多,都可以出讓俾你既~~~~

      刪除
  6. 咁有多一定一定要話我知~我認真的~~HAHA

    回覆刪除
    回覆
    1. 你留你E-MAIL俾我啦,有我通知你

      刪除
    2. leonameimei@yahoo.com.hk
      我真係有心買,你有嘅話要通知我呀~THANK YOU SO MUCH~

      刪除
  7. 請問在那裡可以買到最平的Disney play buddies????

    回覆刪除
    回覆
    1. 無話邊度平,因為佢係正價貨品,但我係金卡會員,所以買佢地會有85折

      刪除
    2. 啊。謝回覆!金卡應該是消費了很多吧!哈哈

      刪除
    3. 好似要10,000消費先可以申請到,因為除左PLAY BUDDIES,我以前買好多MIMO食玩嘛~~~

      刪除
  8. 請問在那裡可以買到最平的Disney play buddies????

    回覆刪除