2014年5月15日 星期四

Re-ment Hello Kitty 懷念既小食 Old Sweet

今個月呢set re-ment真係好似之前出過既,但其實都唔錯,因為都有0的好靚,而且有0的都唔似係卡通款,所以其實都好唔錯下~~~
一如以往,感覺都係好少野............>< 
好有大人味道既黑咖啡 
 蒸餾式咖啡壺,個杯都好唔錯~~~
上下可以拆開 
熱辣辣同軟淋淋既甜薯批 
個批好似焗得過左火少少~~~~ 
呢個睇相有hello kitty字樣,但實物就無,唔知會唔會係囡囡呢個印漏左呢......但無印都好,可以係咁用~~~ 
把刀都係印左hello kitty個日文名咋,所以又可以普通用~~~ 
凍冰冰既牛奶糕 
個盒其實應該唔會出現有hello kitty型掛 
罐蜜柑好得啊~~~ 
熱辣辣既蒸包 
個hello kitty煲其實真係好靚,但0的handle位如果唔係黑色會更好~~ 
兩個蒸包都好可愛,但點解會有綠色既包既.....怪怪的............ 
自家製酸梅汁 
樽酸梅可以開家,入面都有酸梅浸住 
盆酸梅都好得,好迫真 
在家燒既鯛魚燒 
有蝴蝶結既鯛魚燒模~~~ 
其中一面係正常既,另一面係有hello kitty樣既 
所以燒出來會一面正常,一面有kitty樣 
懷舊既羊羹+海綿蛋糕 
筷子打蛋,最近好似成日出現
呢個煲又係好吸引~~~ 
兩個kitty蛋糕都好掂 
泡冰緊係要落糖漿啦~~~ 
加左士多啤梨糖漿,真係好紅.......... 
個泡冰機都唔錯~~~ 
今次0的餐具又係好靚家~~~ 


13 則留言:

  1. 雖然加咗貴, 配件也無多咗, 但呢套我幾鍾意佢設計和顏色. 一定買...

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,雖然加左價,但最近0的design真係新鮮感多左好多,唔買真係蝕左

      刪除
  2. 你好,想請問下,你在精品訂這套,佢系收批發價還是貴个个價錢?我系訂貨的,我今天去拿,收貴个个價錢,因為我記得之前都好似系收批發價,今天系個男仔收錢,我就沒詳細問了,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 費少少個價,可能因為精品而家要買夠500以上先有批發價,所以訂貨都唔再有批發價,但其實同批發價差左幾蚊,唔算差大多,始終可以接受,佢都唔敢賣太貴,始終而家貴左

      刪除
    2. 五月份個二套,佢都系收我$268

      刪除
    3. 應該有平返家喎,佢地來貨平左,會平返個價,上個月訂價係280,但到貨時都平返俾我,好似都係256

      刪除
  3. 加左價洗唔洗 $250 盒呢,thanks ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 差唔多,呢套要256,批發價都要248

      刪除
    2. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  4. 回覆
    1. 而家0的RE-MENT愈來愈貴,再加多次價,可能要300喇.............

      刪除
  5. 我想問你有無介紹hello kitty有電飯煲果一set??

    回覆刪除
    回覆
    1. 你係唔係指呢一套?
      http://linglingsky.blogspot.hk/2012/09/re-ment-hello-kitty_16.html

      刪除