2008年10月11日 星期六

橫濱之旅

今日終於有機會去橫濱喇,橫濱,一個囡囡一直都好想去既地方,上次因為唔夠時間,所以無去到,今次終於有機會來喇,真係一個充滿左海洋氣息既地方~~~囡囡既第一站就係Bayside outlet~~~



Bayside outlet個outlook好有外國feel,囡囡有種去左澳洲既感覺啊~~~雖然裡面有好多野都有半價,但囡囡一向對衫呢0的野無咩興趣,囡囡只對史迪仔有興趣~~~lunch囡囡又食左至愛既pepper lunch喇,呢間0的牛扒囡囡真係超鐘意食家~~~~每一次都覺得好好食,食極都唔厭~~~



橫濱真係一個被海包圍既地方,一路行一路吹住海風,真係好舒服~~橫濱擁有日本最大既摩天輛,另外0個兩個就係台場,但囡囡今次就無上到去



呢隻係日本丸,係專登係陸地上掘過湖仔放佢入去俾人參觀家~~~



呢個展望台係全橫濱最高家,係日本真係好少見.................



呢度係紅倉庫,係唔係好有歐陸feel呢~~~



中華街,一條專賣中國食物既街,一年365日都有月餅、珍珠奶茶、大包、饅頭...........賣,但0的價錢費到你唔會食囉.........囡囡仲見到有龍蝦食,但唔係上湯or芝士焗,而係茄汁既........



日本都有天后廟同關帝廟家~~~



0的饅頭係熊貓樣同豬仔樣家,真係唔捨得食左佢落肚.......



仲有囡囡至憎食既叉燒,要成650yen先得100g,真係貴啊,好彩囡囡唔食既0者



3 則留言:

  1. 橫濱我plan過去幾次都唔成事........
     
    [版主回覆10/15/2008 10:46:00]我都係,而家成日都有3日連假,終於可以去返哂想去既地方喇~~~~我下一個目標係視覺藝術館~~~~

    回覆刪除
  2. 好呀.....去完記得post出嚟.....我而家已經plan緊下次個東京trip喇.....
    [版主回覆10/17/2008 18:53:00]我會將所有去過既地方都POST出來家喇~~~放心啦~~~

    回覆刪除
  3. 易風你咁快又去喇 ~~
    千奇唔好坐半夜機呀 !! 好攰呀 !!!!!

    回覆刪除