2011年3月23日 星期三

香港凱悅酒店~沙田18中餐廳~

今日終於去左之前少年食神Michael曾經介紹過沙田18食lunch,沙田18係一間位於Hyatt Regency入面既中菜餐廳,18是酒店的門牌號數,亦在風水學和賽馬領域中代表了幸運和吉祥。餐廳設計新顈同時富有中國特式。電視曾經介紹過呢間中菜餐廳最出名既係北京填鴨,因為沙田18的主廚原是北京「長安一號」的大廚,最擅長烤鴨,舉國聞名,想食既人都要預早一日預訂先可以有得食,所以囡囡想食左好耐家喇~~~今次好好彩咁梁生係annual dinner到抽中左北京填鴨半隻+$600現金卷,所以趁佢放假就去左食喇~~~

雖然menu寫左有半隻or一隻叫,但其實點都會上一隻,只係叫半隻既話0個隻鴨會比較細,因為燒親都係一隻,唔會上得半隻咁唔好睇。師傅會係我地面前片0的鴨皮同鴨肉出來,手勢超純熟,好快已經片哂成隻鴨,因為要趁熱食先好食~~~睇下個師傅同個waiter哥哥幾nice~~~個waiter哥哥超好人家,轉頭大家就知道點解>.<


0的鴨片左之後會分3碟上枱,第一碟先是薄薄的一層全皮,單蘸砂糖吃,輕軟香酥,入口即溶,是一流的美食新體驗。但因為係全皮既關係,食左3-4塊已經好膩

第二碟係齌鴨肉,齌食會悶d﹐但係用依個加青瓜夾薄餅食﹐唔太肥膩﹐可以食多幾件。但上呢個已經係一個惡夢既開始,原本呢個會跟2籠各5塊既薄餅,但因為粱生人緣太好既關係,另一個waiter哥哥竟然拎多左2籠俾我地,結果0個2籠都無點過,真係浪費!!!!


至於第三碟就係半皮半肉,呢碟0的肉好嫩滑,就咁食已經好好食~~但其實食左3碟,都只係填鴨一食,我地其實亦都只係得一食,但結果竟然變左三食(咪又係梁生既關係囉).........


呢碟係二食既炒鴨崧(我地無叫過家)

配埋0的生菜食,整生菜包真係一流,0的生菜勁爽口,好食到停唔到~~~


三食係呢個紹菜豆腐鴨骨湯(我地都無叫家),清清地唔錯,但好似唔夠鴨味


食完鴨之後其實已經飽飽地,雖然仲有$600,但其實只係叫多3個餸,一個甜品已經用哂,但我地得2個人,咩都夠食啦,以下就係我地另外叫既野食,呢個係鄉下仔田魚蝦毛,初頭囡囡一見到都覺得唔係太想食,雖然係好普通既四樣野 --- 花生、蝦乾、魚乾、苟菜,個卻離奇地合拍,呢個好似係東莞菜,囡囡一直都未食過,但daddy同mammy就話好好食,都好值得推介既一個餸


籠仔糯米蒸腩排,用生糯米包住0的生的腩排用文火蒸熟,所以需時較久,糯米一口一啖,啱啱好, 腩排0的油脂已全溶入0的糯米內,糯米軟肉香樣樣齊, 好味呀~


最後一碟係薑蔥鮮竹撈芥菜,呢個好有驚喜,從來都唔知芥菜係咁甜咁爽咁好食家,真係一流,必食之選~~


事實上我地叫既野,除左個甜品,已經全部上哂,但結果,仲有以下既野食.......

呢3個係前菜,有野生木耳拌蜇頭,陳醋雲耳拌烤夫,同埋涼拌虫草花,呢3樣都係得一碗仔,因為係waiter哥哥驚我地太飽,所以每樣俾少少系我地試


北方豬肉餃子,唔錯,幾好食,係得4隻,因為都係試家,我地都食唔哂......


呢個好特別,香脆三鮮鍋貼,有個好脆既網係0的鍋貼上面,從來未試過鍋貼可以咁食,好好味~好特別~~~


最後係手拉牛肉麵,呢度只係半碗,因為都係俾我地試下0者,唔需要咁多,0的牛肉好入味,但0的麵就麻麻,唔係太特別


食左咁耐,囡囡都係最鐘意0的甜品~~~女仔都係鐘意甜品~~~


呢個係呢度獨有既五粮液朱古力雪糕,濃濃既朱古力味同酒味,真係不可不試,但始終有酒係入面,所以囡囡食左兩啖已經無食喇~~~


呢個係茉莉花茶雪糕,好滑,好香茉莉花味,仲要有0的茶味,真係太好食喇,好食到想食多個~~


最後係紅棗軟蛋糕,呢個甜品即叫即做, 要等二十分鐘. 但值得等....蛋糕熱辣辣有淡淡紅棗香,外脆內裏軟綿綿,好像食緊疏乎里咁



囡囡只係得2個人,又點可能食得哂以上既野呢,所以食剩既全部拎返屋企考敬daddy同mammy,多謝哂梁生,今次咩都唔洗俾就可以試哂佢地既招牌菜,真係食得特別開心~~~



1 則留言:

  1. 睇到流口水
    [版主回覆03/24/2011 17:25:00]係啊,真係好好食~~但平時一定唔會去囉,因為其實都係一0的好普通既野,但個價就好貴,雖然係好食.......

    回覆刪除