2013年10月11日 星期五

Disney 年賀狀 software 2014

話咁快就又一年,計計下,呢本software已經買左第6本~~~咁就6年喇~~~~今年0的框多左0的卡通人物係之前無出現過既,好似toy story同monsters inc咁,當然有囡囡最愛既史迪仔,所以先會買啦~~~~
一樣post哂所有史迪仔既框先~
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
當然唔少得囡囡個可愛model SORA試用啦~~~~
 
 
 
 
 


6 則留言:

  1. 請問下面d相點整入去,我係澳門人,超中意史迪仔,一直都有留意你^^可5可以做個朋友?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我5識開e d號,所以只好用匿名

      刪除
    2. 唔好意思,遲左覆你,因為去左旅行
      當然可以做個朋友啦,大家都鐘意史迪仔^_^
      呢個係日本賀年卡既software來家,買左裝左其實就整到,但一定要係日文window先裝到

      刪除
    3. 禁你有無fb可以同你傾計><
      我次次黎香港都5知係邊買史迪仔同玩具好
      好羡慕你丫><

      刪除
    4. 有啊,我facebook係ling_lingsky@hotmail.com
      你add我話知你係blog友喎
      基本上而家都好少係hk買史迪仔,大部分都係日本同美國出,所以都係叫人訂多

      刪除
    5. 加左啦...
      我成日2為我係舊blog到問你..
      我係舊blog搵左好多次...2為你無覆我><

      刪除