2013年10月3日 星期四

Sony Cyber-shot QX-10 鏡頭

之前應該有提過,囡囡係一個超熱愛sony既人,全屋家電同隨身物品,盡可能都會有sony既,所以sony有新野出,當然第一時間去預訂啦,今次係Cyber-shot QX-10鏡頭,其實囡囡屋企已經有3部sony相機,但今次呢個design實在太正,太吸引,而且可以下個月去旅行時用~~~
個packing成個廁紙筒咁^^
 
囡囡買既係QX-10,因為勁0的既QX-100無白色,囡囡唔鐘意買黑色既野,好明顯要既係外表,內涵無咩所有^^
 
QX-10係白色機身,金色面,真係好靚~~~
 
介紹下呢個系列既鏡頭先,因為唔係人人知係咩來,其實呢個系到既鏡頭專FOR智能電話用,只需download一個叫playmemoris既apps,之後用NFC或者wifi就可以將個鏡頭同部電話link埋一齊,鏡頭本身已經係一部相機,只係借左電話個mon來做screen,所以自拍同偷拍一流~~~
當然唔少得試機相啦,0個日落雨,所以暗左0的,但好明顯見到景深完全無問題~ 
影食玩都好清晰,放到3cm咁埋都對焦到,仲要所有微細位都影到 
 
最後當然唔少得乖仔SORA啦,有左佢,佢俾人影左相都唔知咩事,影大頭相真係無得頂!

4 則留言:

  1. 正正正,唔個note2 用唔用到呢? how $?? thxxx

    回覆刪除
    回覆
    1. NOTE 2用到家,QX-10賣$1998,QX-100就好似$3998

      刪除
  2. Hi, I am also a fans of duffy,一直也有留意你的BLOG =), 不好意思, 我有事請教, 我之前都係用YAHOO BLOG, 我已為YAHOO BLOG備份, 請問如何將備份檔案中的MT檔案匯入blogspot平台? 你可以教一教我嗎? THANKS.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前跟下面個BLOG逐個STEP逐個STEP做家,你跟住來做就OK家喇~
      http://tonynkaren.blogspot.ca/2013/09/yahoo-blog.html

      刪除