2013年10月17日 星期四

Re-ment Homemade Cooking

今次呢set鬆弛熊Re-ment精品竟然可以咁早有,真係有0的意想不到,但個人覺得今次呢set唔係太吸引,可能出得太多類似既野,同時今次個size好似大左少少.......
用0岩0岩摘出來既士多啤梨整果jam~~雞仔頂帽可以除落來
個煲都好可愛^^
 熱辣辣既蘋果批,個櫃其實都唔知有咩野用........
 蘋果批開得,但入面上色好兒戲,全黃色,無層次,似桃多0的
 berry慕士蛋糕
 呢兩個蛋糕真係一0的睇頭都無..........
 之前預備好既食譜
呢兩個磅蛋糕都叫好睇少少
 berry tart既tea time~~~
個茶壺幾靚,但大左少少
個撻真係幾靚,0的生果好freash~~~
 品嚐Baumkuchen樹輪蛋糕
個砂糖漿有0的恐怖..........
 唔要個砂糖漿,個樹輪蛋糕都唔錯
 焗甜薯
 唔講真係唔覺係薯仔................
 個磅都好cute~~~~
 午後鬆一鬆~~~~
 呢set下午茶都唔錯,但兩塊曲奇實物唔多得..............
 個茶壺係靚,但都係size偏大左少少...............



9 則留言:

  1. 最喜歡熊哥同熊妹小公仔@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 但呢兩個公仔好似成日都出現,次次都差唔多款...........

      刪除
  2. 我都買左,,開黎玩果陣,,點解我唔覺得個apple pie可以開ge..xdd
    我個樹輪蛋糕側邊仲痴有chocolate醬TT

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得今次呢set質素麻麻,好似好易痴左其他顏色.........apple pie大力少少可以開,唔洗驚,咁大個通常係可以開家

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢排好少見你玩,你都係太忙,成日飛來飛去,搞到無時間玩家喇^^

      刪除
  4. Any big brothers and sisters know if Mimo is making any more new 食玩或場景 later this year or next year?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估今年都可能唔會有家喇,我聽聞之前出食玩個設計師走左之後就無人再識整,所以一直都只係返出舊野

      刪除